gadgetWorld

GACen autoa, zerutik eta lurretik

GAC fabrikatzaile txinatarren prototipoak drone bat aireratu aurretik bereizten den xasis batekin konbinatzen du.

Ez dute zientzia-fikziozko pelikuletako auto hegalarien itxurarik, baina lurra ukitu gabe hirietan zehar mugitzeko gaitasuna duten ibilgailuak errealitate bilakatzera hurbiltzen ari dira.

Txinako Guangzhou Automobile Group (GAC) estatuko automobil konpainiak GOVE izeneko modelo berria aurkeztu zuen, drone baten mugikortasuna ohiko auto elektriko baten oinarriekin uztartzen dituena eta kalean bidaiatzeko aukera ematen duena.

Helikoptero moduan, kabina bidaiari bakarreko gidari baten kapsula da, sei masta eta dagozkion errotore eta palaz hornitua, aireratzeko aukera ematen duena (e-VTOL, aireratze bertikal elektrikoaren akronimoa). aireratu eta lurreratu). Beraz, aireratzeko edo lurreratzeko gutxieneko espazioa behar du.

Beheko aldea lau gurpileko xasis bat da, eta horrek kale eta autobideetan zehar mugitzeko aukera ematen du propultsio sistema elektriko bati esker, guk ezagutzen ditugun autoek erabiltzen dutena bezala, Nikkei Asiak azaldu duenez.

Horrez gain, Gove GAC-en ADiGO-Pilot pilotu autonomo sistemaz hornituta dago eta errotore anitzeko hegaldi sistema bat dauka.

Hori dela eta, modelo honen lehen nobedadea da kabina oinarritik bereizita dagoela hegaldia hartzeko eta beheko plataformak bakarrik bidaiatzen jarraitu dezakeela, mugimendu-autonomia duelako eta berez zamalanetarako gune batera iristeko gai delako.

Horrela, kabinako pilotuak guztiz kontrolatzen ditu ibilgailuaren gidatzea eta mugimendua, baina deskonektatzean oinarria autonomoa da, beste erabiltzaile batek erabiltzeko aukera gehituz. Eta hemen aurkitzen dugu GOVEren bigarren berezitasuna, GAC konpainiak auto hegalariaren salmentaren aldeko apustua egiten duelako, plataformak edo txasisak erabilera partekatua izango lukeen bitartean, eta erabiltzaile bakoitzak behar duenean eska dezake.

Bestalde, GAC ikerketa aeroespazialeko institutuekin batera ari da lanean hegaldi teknologikoen lankidetza ekosistema garatzeko eta hegazkin bidaiatzeko korridore seguru eta fidagarria sortzeko konpromisoa hartu du, Wu Jian GAC ikerketa institutuko presidenteak NaciónRPM hedabideari adierazi dionez.

Xehetasun gehiago oraindik ezezagunak dira, hegaldiaren autonomia adibidez, oraindik garapen fasean baitago, baina GACek dagoeneko serieko ekoizpenean sartzeko asmoa du.

Hala ere, merkatura atera baino lehen urrats bat dago, hau da, zirkulazioa arautzen duen araudi espezifikoa, hiriko mugikortasun modu berri hau segurtasunez eta ordenan ibili dadin.

Auto hegalari hibridoa etorkizuna da

Etorkizuna ez litzateke auto hegalari bat izango, auto hegalari hibrido bat baizik: erdi auto, erdi helikoptero.

Dagoeneko asko dakizu aire-taxiei eta auto hegalariei buruz, baina orain beste bira bat eman nahi diote, eta GAC Group autogile txinatarrak mugikortasun guztiz elektrikoaren azken irtenbidea aurkeztu du, Gove izeneko eVTOL, Txinan egin duen Tech Day ekitaldian. Gove-k bi ibilgailu bereizi ditu, airean zein lurrean elkarrekin edo independentean funtziona dezaketenak.

Ibilgailu berri honek 400 km/h-ko gehienezko abiadura har dezake, lau bidaiari garraiatu eta karga bakarrean 1.000 km-ko autonomia ematen dion bateria-sistema elektriko batek elikatzen du. GAC Taldea Txinako estatuko automobilen konglomeratua da eta gaur egun herrialdeko bosgarren fabrikatzaile handiena da sektore honetan.

Ibilgailuez gain, talde honek mugikortasunerako beste soluzio batzuk ikertzen eta garatzen ditu bere hainbat teknologiarekin, hala nola ibilgailu elektrikoetarako karga azkarreko teknologia duten kargagailuak eta eVTOL.

Gove eta auto hegalari hibridoen erronka

Gove hiriko aire mugikortasunerako diseinatuta dago eta ibilbide laburreko hegaldietarako erabiltzea espero da, hala nola aireportuko transferentziak eta hiriko joan-etorriak. eVTOL merkatua hazten ari da, eta GAC Taldea ez da bertan sartu nahi duen autogile bakarra.

Beste enpresa batzuk, hala nola, Hyundai, Toyota eta General Motors ere beren prototipoak garatzen ari dira hiriko aire mugikortasunaren merkatuan kuota bat irabazteko. Zalantzarik gabe, eVTOLen garapena, fabrikazioa eta ziurtapena mundu osoko enpresek lurraldea irabazteko gainditzen saiatzen ari diren erronka garrantzitsuak dira.

Gove "GAC, On the Go, Vertical eta EV" izenen konbinazioa da. Barruko diseinuari dagokionez, bidaiaria Gove-ko eVTOL zatian eserita dago, beheko ibilgailua modu autonomoan nabigatzen den bitartean. Konpainiak hegazkinaren diseinuaren hasierako fasea amaitu du eta orain garapen fasera doa.

Kontuan izan behar dugun zerbait da oraindik ziurtagiria lortu behar dutela ontzian bidaiariak dituzten hegaldietarako, Uber moduko bat bezala baina aireko bertsioan, zer esanik ez hegazkin elektrikoa dela, autoarekin dagoena, denbora izango duena, balizko oztopo erregulatzaileen ondorioz.

Gove aurrerapauso itxaropentsua da mugikortasuna nora doan ikusteko modu jasangarriago eta aukera elektrikoa lortzeko bidean.

Ibilgailu mota horiek merkatuak eta eboluzionatzen jarraitzen dute heinean, liluragarria izango da fabrikatzaileak garraioaren etorkizuna nola moldatzen duten ikusten.

Multimedia

Daisy Wang, Representing the World Digital Economy Forum in Europe

Smart & Green Ikastaroa Fundazioa EHUko udako ikastaroak

Iraunkortasun aplikatuaren haustura, hezkuntzaren, teknologiaren eta hiriaren bidez mundua aldatzeko. EMOZIOTIK ERALDAKETA DIGITALERA

Zeren zain zaude? Eman izena

https://www.uik.eus/es/curso/smart-green-disrupzion-jasangarria-apena-mundua zehar-hezkuntza-teknologia

Jorge Toledo. EBko enbaxadorea Txinan

Europako Eguna Txinan  

BISITA - TXARTELA

Blockchain Errioxaren jardunaldia

Montse Guardia Güel, Eduardo Aginako, Luis Garvía eta Javier Sánchez Marcos

Facebook edo erronka handiak

"Marten koloniak promes egin zenizkidaten; horren ordez, Facebook lortu nuen".

Ikaskuntza-emaitzak egiaztatzea blockchain teknologia disruptiboaren bidez

blockchainandramari
Berri gehiago